Antar att det är slutet på bloggen

2 kommentarer
Det finns inget mer att säga. Min önskan om att få ett plus på stickan slog in, ett ultraljud med ett tickande hjärta. Känna livet växa i mig. Och så tog jag bort det! Jag var feg, vågade inte stå upp för dig, vad är jag för mamma? 
 
Slut
 
1 Anonym:

skriven

Hej!
Ramlade in på din blogg av en slump. Det gör ont att läsa om din senaste graviditet. Jag förstår verkligen att du har och kanske fortfarande har det kämpigt. Jag hoppas du får samtalsstöd om du behöver. Du ska inte behöva vara ensam i en sån här jobbig situation❤️
Kram, M

2 Anonym:

skriven

Hej!
Ramlade in på din blogg av en slump. Det gör ont att läsa om din senaste graviditet. Jag förstår verkligen att du har och kanske fortfarande har det kämpigt. Jag hoppas du får samtalsstöd om du behöver. Du ska inte behöva vara ensam i en sån här jobbig situation❤️
Kram, M